Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Our new table!! Tjohoo!



Så här står det nu! Fynd-bordet! :-)
Sen den äckliga "plastmattan" till golv kommer åka ut fort som f¤%#"*n så fort det är ok för hyresvärd eller lägenheten blir bostadsrätt. Gud vad fult det är. Och förstör så mycket. Bläää....för plastmattegolv.

Ikväll har Lounge 5 års jubileum. And we are not going. Men är säkert jätte kul. Men jag sitter hellre här...i min soffa och myser med min älskling. :-)

Idag på jobbet fick jag en kille i kassan som ville betala ett par jeans. Han ville betala med kort. Då frågar man ju alltid efter legitimation.
-Varför frågar alla efter leg nu för tiden? (droppar han)
Jag tittar på han och typ undrar om han driver med mig? Han är en stam kund hos oss också.
- Nämen alltså... I Sverige har du alltid fått visa leg om du inte trycker in din kod, svarar jag.
- Aha va konstigt.. (Så går han)

Mmmmm eller du kanske e konstig?

Inga kommentarer: