Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Livet är en fest




Gud vilken härlig och rolig helg man har haft då..Ska strax ställa mig och göra mig klar för att dra till jobbet... Blä för att jobba igen.
Ikväll uppträder Justin Timberlake då ja.. Och jag ska inte gå då nä... Efterfesten på Magnus o Magnus den är man bjuden på men nä...inga biljetter till (spottande) Justin. Läste precis att han spottat från taket på Elite hotell på sina fans som kallat honom "fuckface". (ta de som en komplimang justin ;-).....
Frågade Linda precis om hon skulle ta emot om Justin spottar på henne ikväll.
(Hon ska gå nämligen)
-Jag slickar mig runt munnen ... ( de e gott linda! frikortet finns inte längre heller men det är bara å köra)
Man kunde ringa in till radion (morrongänget) och vinna biljetter. Hörde det försent annars hade jag ringt!! Man skulle köra lite "justin ljud".

-Bummccchinckibumbum Rock your bodyyyy!

Fotot jag publicerar här är två av K;s vänner, tyckte det va så skönt på J till vänster, han är klart min favorit bland alla K:s kompisar! Tjejer högg han säger jag bara ;-)

Inga kommentarer: