Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Puls

Oj så bra det gick! :-) Klart man alltid känner (f*n jag kunde nog prestera bättre) men är jag är skit nöjd med min insats!

Efter min visit i -PiiiiiP- så kom jag tillbaka till Göteborg, då hamnade jag (inte med mening) på Mango och köpte ett par leggings på deras rea.
Kom hem helt varm för denna satans backen upp hit är inte okej ibland alltså... (phu..)
Fick slänga ihop tvätten och springa ner i tvättstugan (en timme försenad).
Sen började jag städa mina garderober. Jag har ätit två bananer idag och druckit en stark espresso, (min puls e hööög.) Måste äta något , men först måste jag bli klar med rensningen och städningen av garderoberna.
Tog kort på den ena och där ser ni att allt svarta is GOOOoone!
(För det svarta ligger i den andra..ha ha)
Nä men det ska vara ljusa färger i sommar för min del! Så de så!

Inga kommentarer: