Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Big Brother Marie hallå liksom!


Ni minns väl Marie i Big Brother som blev ihop med Benjamin (gillade aldrig han).
Minns inte vad jag tyckte om henne faktiskt.

Men nu dyker hon upp på Idol och visar en enastående talang med sin pipa. Hon sjunger jättebra!!!!!!!!!!
Men vad i hel*te har hon på sig??? Strunta i bröst topparna som gör att du ser 3 strl större ut än vad du är!


Nu ska vi se om hon går vidare här ikväll (jag tror de)

2 kommentarer:

Anonym sa...

usch... jag tycker att hon ser så B ut....... Har blivit rätt stor va???

Moda Pazzo sa...

hon måste gått upp massor.. men då behöver man väl inte klä sig så man ser skit stor ut.. B... va bra angela hahahah