Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Te i mina fina ros koppar



Igår kväll såg jag Shrek "första, Shrek 2 och så laddade jag ner Shrek den tredje men det fanns ingen bra, bara när någon suttit och filmat från en biosalong, hallå liksom. De går inte att kolla på.
Mycket te drack jag som min svärmor köpte till mig. :-)

Inatt har jag börjat nysa.
Jag har vaknat av mig själv sätter mig upp och nyser, inte en gång utan tre gånger på raken.
Alltid tre.
Första nyset är liksom: Aa... sen andra :Å va jobbigt de här e..e aaaa aa" tredje : aa..Aaaaatjoooo!!!!!!! "
då e man så utmattad att man skelar nästan efteråt.

Jag har fortsatt och nyst hela morgonen. Det kittlar hela tiden i nosen. Nu kan jag andas genom näsan litegrann (men då riskerar jag nysning) och luktsinnet halvt tillbaka.

Men är jag bra? Nä jag e långt ifrån bra. ....

Inga kommentarer: