Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Schema tihiii...

Har precis checkat in mitt schema på skolans hemsida!
F*n jag tror jag inte riktigt fattat detta!! Alltså jag fnittrar som en liten tonåring.
Jag ska ändå gå i skola! Shit va pirrigt!
Pratade precis med en kille jag känner som blir min klasskompis, jag får skjuts av honom (plus en annan kille jag också känner) på måndag, vi ska ju ändå vara i Borås till åtta på kvällen. Upprop med Kick Off hela dagen... :-)
Sen vet jag om två tjejer som också kommer i klassen. Blir ju så, alla är gbg:are och jobbar i klädbutik. Ska bli kul att få se hela klassen. Man ska ju ändå tillbringa två år med dom.

Måste inhandla block, snygga pennor och sånt! Tjohoooooooooooooo!!!

Mina erfarenheter (för er som vill veta):

JC / avd. ansvarig Kille, avd.ansvarig Jeans 5 år sammanlagt (mycket lärorikt).

Öppnade Replay Store på NK som butiksansvarig knappt ett år.

Butiksansvarig på Diesel Corner NK i ett år.

Inga kommentarer: