Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Svar till anonym:

Jag tycker det är skit snyggt att gå utan bh.

Speciellt om man har snygga bröst som Sofi (med eller utan silikon).
En av mina bästa vänner har silikon, (känner flera som har de) så jag har inga fördomar mot silikon alls.

Jag är bara nyfiken på om Sofi har äkta eller inte. (Nyfiken får man allt vara.)
Om hon har sådana perfekta bröst (som jag tycker dom ser ut att vara) då kan jag bara gratulera.
(Då slapp hon punga ut 30 lapp dessutom.)

Jag får nog köpa mig en sån där bh från Paris du nämnde.
Så kan jag strosa runt som Sofi jag också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vare sig man är skapad vacker eller skapad till att vara vacker är perfektion sensualism.

white trash beautiful sa...

perfektion sensualism????
NÄ skaffar man silikorn är det enbart för att man har jävligt dåligt självförtroende... färdig disskuterat!!