Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

"Kärringen tål ju ingenting"

Uh.... klockan e 06.28 , klockan ringde 06.00.
Sitter och försöker få i mig musli.. e vrål hungrig men mår lite illa.
Min ena lins i höger ögat e jätte jobbig...den e torr och vill hoppa ur ögat.
Det står makaroner och kokar på spisen, (till min frysta köttfärssås).
Jag har tagit på mig ungefär samma kläder som igår. Tog det översta i lådan..
Det är kolsvart ute och jag fryser.. jag vill hoppa ner igen mellan lakanen bredvid varma goa älsklingen.

Trööööööött.....och känner mig bakis.

Jo men förresten invigningen igår! Jätte stor cool butik! Myyycket fina grejer,
(mycket copy cats dock, linnet från Velour jag har på mig just nu, hade kopierats kan jag säga) .
Jag ska köpa ett par skor idag.. (ingen försäljning igår). Sen hade hon hyrt (jag tror det var någon slags varumottagning egentligen men hon hade hängt tyger på väggarna, dj, bar, stort stort dansgolv.. precis som ett ute ställe.
Jag var där med Anna och Pia. (puss)

Jag var hemma halv tolv drack två glas vin... Och så känns det som när man kom hem fyra på morronen som förr i tiden (usch saknar INTE den tiden).

Inga kommentarer: