Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Mysigt att vara ledig




Efter jag var klar med början av en monster städning (ni vet sån torka av på skåpen i skåpen, lyfta ur besticklådorna och skura ur..sån städning) i köket så ville jag ut i solen en stund. (Ugnen, fläkten och kylskåpet blir det senare i eftermiddag)

Jätte mysig promenad genom Vasa, Rosenlund, Järntorget, Linne och Haga.
Åt sushi på stans (tycker jag) bästa sushibar (ligger mitt emot Cyrano). Smälte maten och tog en choklad bit och päron drink med mjölk på Bar Italia.
Kollade i alla second hand butikerna (Myrornas, Emmaus m.m) man gick förbi. (köpte inget även om det kliade i fingrarna)
Gick in i Antika butiker, handlade på Netto, lite nödvändiga saker man behöver toapapper och sånt ni vet.
Nu ska jag dunsa ner och börja läsa min bok... En liten paus från städandet får jag väl ta?


Outfit:
Hugo Boss kofta
H&M organic linne
H&M örhängen
Glasögon second hand
Keds skor

Inga kommentarer: