Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Läsningsdax


"Män som Hatar kvinnor" va verkligen skitbra och den fastnade i min skalle. Så jag är ju dum om jag inte läser andra delen.
Köpte "Flickan som lekte med elden" idag och längtar till imorgon då jag kan börja läsa.
Köpte också ett linne på H&M från deras organiska serie, plus hjärtörhängen. Men sen får de va stop för ett tag. Jag måste köpa ett dyrt busskort (som ska ta mig fram o tillbaks mellan gbg och borås om snart en vecka).

Hyrde två filmer, sett en precis. En av dom bästa Beck filmerna tycker jag. "Den svaga länken" finns hos nyheterna i videobutiken idag. Jättebra!
Andra filmen vi hyrde är 300. Klas såg den på bio själv när han var ute och reste genom jobbet i nån stad, och han har tjatat om denna filmen sen dess. Så nu fick han hyra den. Jag måste ju se den med om den är så stor som han påstår.
:-)

Inga kommentarer: