Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Kort dag idag



Idag föreläsning av gamla elever sen kommer Kappahl på besök och berättar lite. Slutar tolv, Klas är ledig också.. ;-)
Hade migrän igår.. Fy faro.. Började på första lektionen köpte värktabletter, gick inte över, hade data lektion (verkligen inte bättre), frågade en tjej i klassen om jag fick åka med henne i hennes bil(kände inte för tåg). När jag kom hem gick jag och la mig och sov sen hela kvällen. Varje gång jag vaknade till värkte huvudet fruktansvärt. Mådde illa för det gjorde så ont verkligen.
Känner mig inte helt hundra nu heller.. Men har ju kort dag.

H&M jacka
Multineed sjal
Miss sixty jeans
H&M t-shirt
Halsband second hand
kofta John Smedley (min sambos)
skor Keds

Inga kommentarer: