Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Lat på soffan


Jag e laaaaat....badat precis och läst min bok (Stieg Larsson). Ska läsa sidorna ur "Leda med förtroende" inför kommunikation på skolan imorrn också, har pluggat på det en del förra veckan och i måndags, måste bara läsa det och uppdateras, men det kan jag göra innan jag lägger mig och på bussen ut imorrn.
Blir tacos ikväll. Yummie!
Sen ikväll är det premiär för Desperate Housewifes! Wohoo!
Förresten..hittade den där databoken, den kostar dubbelt så mycket i butik. Wehää att jag köper. Få beställa rätt på nätet istället. Dumma blir att jag inte kommer ha nån bok imorrn på lektionen. :-(

Inga kommentarer: