Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Justin you rock


Underskatta inte en film bara för att en "sångartist" (-jag-fick-denna-rollen-för-att-jag-är-känd-sen-innan) är med i filmen!
Sharon Stone (grym skådis) är med, Bruce Willis (varit med i en del b-filmer jag vet ..men också en del bra filmer.. kommer inte på nån nu då men..) han är också med. Sen några andra skådisar du känner igen från lite varstans. OC, One three Hill, Cityakuten..

Men shit vilken pulshöjare till film.

Se den! Jag såg den ikväll med Klas och Pia.

Du som flickvän övertala din pojkvän att det ska vara en bra film och det är inte bara för att Justin Timberlake är med i den. Du har läst någonstans att den fick höga betyg.

Ni tjejkompisar som ska hyra film hyr den om ni vill se Justin Timberlake i bar överkropp (flera ggr) och sen så får ni skvätta en liten tår plus garva en del.

Ni killkompisar hyr den och öva in erat "fuck" ord, för i denna filmen för ni höra det ordet ett antal ggr. Plus att ni får se en kille på 15 år bli av med oskulden med två tjejer.

Du som pojkvän behöver inte övertala din tjej alls mycket för hon såg Justin på omslaget innan du ens föreslog filmen. Hon nickar och säger- Jo men den ser ju bra ut, lite spännande kanske.
Hon tänker "undra om Justin sjunger och dansar något i filmen?"

Inga kommentarer: