Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Åååååååååååååååååååååååå


Jag visste det.
Jag skulle gjort som vissa andra i klassen, struntat i denna lektionen idag.


Sitter på en buss i 45 minuter och när jag går av då spöregnar det och jag har inget paraply.
Stressad och blöt springer du till bankomaten för kiosken i skolan tar inte kort och den stänger ett så du vill gärna hinna köpa innan lektionen börjar också.
Nä då är mitt kort avmagniserat helt plötsligt!! F*"#€n!!
Springer till skolan ännu blötare.
Då har jag inget kollegie block på lektionen då. (var det jag skulle köpa i kiosken)

Lektionen börjar.
Och då var det precis som jag fasade, jo gubbjä"*&%€ln pratar igen om bara massa annat under två och en halv timma än det som står i boken.
Det som står i boken är det vi skall få tenta på, varför kan han inte gå igenom det då????
Nä han står och skryter om allt han kan och varit med om i sitt liv.

Jag tog mitt pick och pack (en annan tjej i klassen också) och tog en buss hem under rasten.

Varför åkte jag dit?
Jag kan läsa den jädrans boken hemma istället.

Shit vad irriterad jag blir.

Inga kommentarer: