Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

shit pomfritt!



zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
känner mig groggy nu.

Min buss går från terminalen 06:45...
ni kan ju räkna ut hur tidigt klockan e.
Jag har tagit enkelt och bekvämt på mig för vävlab idag, slutar tolv sen ledig lör och söndag.
Då blir de förbereda presentation och öva på datauppgifter! (tenta mån) Och måla sovrummet (klas gör ju de men vi ska få besök av klas mamma och hennes väninna som är experter på att sätta upp tapet. Vi måste sätta upp easy care innan vi målar nämligen. Lät som ett blöjmärke.. Easy care. Hette de så verkligen? A i alla fall nånslags tapet istället för helspackling.

treeevligt.

H&M "basic" top
Cheap Monday jeans (sprättat bort fula dödskallen där bak)
örhängena minns jag inte men jag kan gissa en enkel gissning..vad tror ni? precis... H&M.. :-)

Inga kommentarer: