Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Vävlab




Idag har jag vävt ännu mer. Tyg till kuddar bland annat och julklappstyg (antagligen som också blir kuddar) till svärmor :-)
Det färgglada är verkligen hennes färger. Stark lila, limegrön, stark mörk rosa och benvitt. Lika färgglad som hon är inombords.
Hoppas hon blir glaaad.
Blev klar så fort på lektionen så jag fick tid över att väva mer. Så då tänkte jag på svärmor,

Mitt randiga tyg till mig själv tog jag aldrig kort på tyvärr men det får ni se sen när jag klätt sittdynor på stolarna sen och är klart.
Men vad kul det är!!
Jobbar ihop med en jättego tjej i min klass, nitton år e hon bara men vi tänker oerhört lika. Jag e ju rätt barnslig av mig alltså, jag menar , en blogg e kanske inte så moget? =)
Eller?

Kommer in till stan och möter svärmor, och hon ger mig en kasse med färska räkor, aiolo, vitlöksbröd, smågodis påse och vinflaska då förstår ni nog. Vilken underbar människa hon är.

Inga kommentarer: