Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

-Va grinar du tågkärring för, fixa fler extra bussar då så slipper du trampa över mig här på golvet.



E så skönt att gå i skolan och sluta 12 flera dar i veckan... ;-)
Idag tänkte jag sätta mig och plugga då men.. men ska möta flera i klassen på Rumpan klockan fyra i Linné och äta after work buffé!
Sen ikväll har väl ingen undgått Idol hoppas jag.. :-) Vilken tid va de nu igen... Oj oj detta måste jag ha koll på, upp med ny nätsida. 20.00 då ja..
(Pia kommer du hit ikväll eller?)

Men vad folk det är som pendlar Borås-Göteborg.. Idag fick jag ingen sittplats på tåget hem.. Fy sjutton gubbar..
Stå en timme och sitta obekvämt på golvet en stund va inte kul, har jättehuvudvärk nu.

Min outfit i skolan idaaag:

H&M väska (full av böcker o pärmar o väger bly.)
H&M skinnpaj
Polo Ralph Lauren tröja
Miss Sixty jeans
H&M halsduk
Malling & Mikai skor
Mitt nya läppstift :-)

Inga kommentarer: