Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

hahahhahahah hon e helt otrolig!




Först läser hon ur sin dagbok som hon skrev när hon var tolv år om hur hon blir mobbad för att hon är platt av killarna i skolan. Det är synd om henne och hon ville ge revansch och bli snygg och ha stora bröst när hon blir äldre och alla killar tycka hon e snygg. Hon menar på att deras retning på skolgården gjorde henne till den hon är idag. Utseende fixerad.

Sen frågar Malou efter att dom konstaterat att hon opererat sig flera ggr om hon ska göra det igen.
(Då tror man kanske.. ett litet hopp att hon nu insett att utseendet blivit en alldeles för stor sak i hennes liv och att det kanske är större problem under ytan).

Linda- A brösten vill jag ha större och botox e som en drog man blir så fin.

(Va? dom står ju ut genom min tv-skärm för h*vete*)

Malou - Större? Dom är ju jätte stora. Men Fadde säger ju att det räcker nu, du vill inte lyssna på det?

L - Ja men det är klart han säger, det är min vilja jag vill göra det här, han tycker bara det är jobbigt med all uppmärksamhet runt mig.

M- Är han svartsjuk på din uppmärksamhet?

L- A precis. Han är bara svartsjuk. Jag tänker operera brösten en gång till, sen går det säkert inte mer (skrattar) och botox tänker jag fortsätta ta hela livet.


Smart tjej.

Inga kommentarer: