Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Paus i pluggandet


Hade det inte varit så lite folk där inne hade vi inte kunnat ta detta kortet.. Men killen bakom tyckte säkert vi var fjantiga.. .-)

Vi sitter på KTB mitt emot handels och pluggar. Jag kom dit klockan två satt till kvart över sex, känner mig jäääkligt duktig.

Här har Maria (Lillen) flyttat sig till mig och så sitter vi och viskar lite. Annars sitter vi inte bredvid varann de går ju inte,

Men vi sitter kanske ett bord ifrån varann och sms:ar till varann. Det kan låta så här:


Lillen: -Hur länge sitter du?

maxxan (jag): - Tror jag sitter till sex.

Lillen: -Jag måste sitta till halv åtta typ.

(Pluggar en halvtimme.)

maxxan:-Jag har gör ont i huvudet.

Lillen: jag hade inga tabletter i väskan men fråga i receptionen.

(Lillen hämtar, söt som hon e tabletter i receptionen)

Pluggar ytterligare några minuter.

Lillen:- Bättre i huvudet?

Maxxan: -A inte ont längre men nu sitter jag och tänker på kläder.

Lillen:-Vad rolig du e! Men man gör ju de ibland.

Inga kommentarer: