Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

DIESEL FEST



Outfit:
Ny kjol från H&M 198:- (inte ens hunnit ta av prislappen , va lite osäker på strl först)
Monki Body
J.Lindeberg bälte
H&M pumps
Åhlens strumpbyxor







Igår var vi bjudna på Diesel fest som dom arrangerat skit bra.
Kvällen började jätte trevligt hemma hos Karin och Johan och festen ute i Almedal va hur bra som helst.
Men kvällen slutade mindre bra om man säger det så.
När vi skulle vidare till efterfesten på Styrbord Babord så blev pommes frites, ignorans, onykterhet och för mycket kärlek början av ett enormt bråk.
Snygga va i alla fall! ;-)
Och som jag sa: för mycket kärlek kan starta mycket men också lösa allt :-)

Inga kommentarer: