Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

jag vill ha en egen måne


Klockan är tio..gäääsp, gud vad trött jag e, jag börjar somna i soffan!

Jag gjorde aldrig det innan, (jag va uppe länge liksom) men att jag nu berättar att jag går upp sex på morgonen förklarar nog det för er.
(varför jag e så trött alltså)
Om du tycker det inte är så tidigt ..så...Smock!!! där fick du en smäll.

Det är mörkt, kallt, man snubblar fram, yr, trött, fryser, det är mörkt, du vill bara sova.... Det ÄR tidigt.
Nu ska jag sova även om klockan är 22.10, jag e väl en kärring då.

Men jag e nöjd med min dag varför inte då slumra in och välkomna en ny bra dag?

Good night sweet hearts

Inga kommentarer: