Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Varför sparar man inte allt i typ en container då


Jag hade ett svart nitbälte. Jag hade vitt med tror jag. Finns mycket kläder jag haft som jag inte har längre.
Nä för jag har antingen slängt, gett eller sålt till min syster (en god gärning iofs och ge bort).
Men en del plagg ångrar man djupt ibland.
Uggisarna. (eller gör jag det?)
Nitbältet. (hade varit kul att bära nån gång)
Jeans. (vet inte exakt vilka jag saknar iofs.)


Men.. jag gav eller sålde det för en anledning.
Jag gillade det inte då helt enkelt.
Så enkelt e det.
Och lika enkelt är det att gå vidare.

(tjejen på bilden heter karolina som jag hittade på en blogg)

Inga kommentarer: