Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

H&M rakt av nästan




Idag har jag kanske sett lättklädd ut men jag har nästan svettats skall ni veta...

H&M skinnpaj
H&M sjal (lila och senapsgul är höstens färg på sjalar/halsdukar)
H&M organic cotton
(under jackan har jag en liten annan)
H&M jacka
(som inte syns)
Åhlens tights
H&M benvärmare
H&M väska
Malling & Mikai boots

Min lilla lilla tofs där bak fick jag inspiration av maria (min bästa vän) , en liten men så enkel, söt och bra liten tofs jag glömt av ett tag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker det e jätte fint med en ytterst liten tofs gör så mycket framifrån..... Men du jag kollade igenom bilderna på det du gjort idag, o herregud........... nästan i samma klass som finaniering&kalkylering:-)

Puss på dig