Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Har inget bättre för mig


Så j*la ont i halsen och snorig så idag stannar jag hemma.... Dom får föreläsning från ett företag som tillverkar ekologiska kläder idag (inget som blir på tenta) så jag tror inte jag missar nått..

Så nu ligger jag här på soffan och läser skvaller.

Britney blir fråntagen vårdnaden om hennes barn. Om hon var ett nervsammanbrott innan då undrar jag vad hon gör nu?
She needs help.

Nääääääääääääääää!!!! Jag ser Malou von Sivers nu på tv hon har ändå på sig en tunika från By Malene Birger som är GEORGEOUS!!!!!!! Malene själv har satt en tag på som ett av sina favvo plagg. DEN har Malou på sig... Fnys.
Dyr som attan. (ialla fall för mig som student)

Tjohooo hon sa precis att hon ska intervjua Linda Rosing. Det kan ju bli intressant..hon ska diskutera plastikoperationer..

Jag undrar vad Lindas argument är som man inte redan hört hundrafemtioelva ggr.

Inga kommentarer: