Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Alltid lika roligt när man inspirerat någon


Jag är inte ute efter att ha 6000 besökare varje dag och inspirera alla tjejer i Sverige.
Mina trognaste läsare är mina vänner har jag förstått och som älskar läsa min blogg.
Tack, det känns faktiskt som det är till er jag skriver till =)
Sen har jag andra besökare (cirka 300 st i veckan) som jag inte alls vet vilka dom är. Jag är nöjd med den siffran. Skulle jag få sjukt mycket besökare så skulle jag nog börja bli rädd inte glad.
Många utländska har jag förstått på kommentarerna jag får ibland, och det är ju kul, även om jag inte fattar ett skit. Kan ju stå skrivet att jag är en patetisk ful tjej. 
Men vad gör de när jag inte förstår de? Nä precis. Inget.
Tack tack säger jag bara och tycker det är halleluja att någon ens kommenterat.
Kommentera gärna mer!!
Något du vill läsa kanske mer om, något du saknar, något du hatar, något du gillar, något du stör dig arslet av, något du undrat över bla bla "whateva".

Men min kompis Angela sa till mig igår att hon köpt denna klänningen på Monki som jag tipsat om innan och då blev jag jätte glad! För det första är hon säkert JÄTTE fin i den med sin fina gravid-mage (baby number two on the way) och för det andra så är hon värd en skön fin klänning. Hon är heltidsmamma och jag är så stolt över henne.. Puss Angie.

Ja men det vara lite om de..
Idag är jag ledig och kommer blogga som en blådåre, syns snart.




1 kommentar:

Anonym sa...

åhhh va du e söt marika!!! tack!!!!

nu ser jag att det inte är exakt den klänningen du har på bilden... hmmm, det e samma snöre och allt men min ser lite annorlunda ut vid axlarna! hihi.. fast lika e dom! kul!!

puss mackie!