Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Om jag skulle dit...









'
















I morgon drar älsklingen till Köpenhamn sen Roskilde på torsdag... =( Han ska dit med jobbet och bo på värsta Vip campingen o grejer... Fnys.
Att han ser inte ut som en Roskilde kille nä? Nä för det är han inte heller. Men han kommer nog få gör kul ändå ska ni se.
Jenny som jag tillbringade midsommar med ska också dit med sitt jobb och bo på denna Vip-Tuborg-camping. Åååååå jag hade också velat...

Om jag skulle dit så hade jag haft dessa bilder som inspiration för min packning.. 
Jag kan ju alltid drömma. 

På lördag kommer han i alla fall lagom hem till Bruce på Ullevi. Och dit ska vi båda...
DET SKA BLI SÅ KUL!!!



Inga kommentarer: