Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Rosa hjärta orange

(Chloe Sevigny för länge sen)
(Eva Mendez nu)

Vet ni vad ett "fri kort" betyder? 
Det är att man får välja en kändis man får vara otrogen med. =) Någonsin hört talats om de?
Klas har i alla fall haft Eva Mendez som sitt "fri kort", cant blame him, hon är jätte fin. Hon har däremot på sista tiden inte varit så fin som hon brukar. Men denna klänning tycker jag var JÄTTE FIN!! Rosa och orange ihop är väldigt fint tillsammans! 
Kom att tänka på när Chloe Sevigny bar en orange klänning med rosa kuvert väska till som jag då föll för också. (Tror jag bloggat om de..)

P.S Finns en jätte fin t-shirt/klänning på Monki i dessa härliga färger.

Inga kommentarer: