Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Vårat lilla!!




Tindra fick åka in på operation kl 1o i morse... 
När jag gick därifrån och såg hur "vettis" (veterinären) tog med sig henne i korridoren så började jag gråta.. jag e så jäkla blödig. Satte mig och lipa i Vasaparken och drack min chailatte..
Men innan operationen då vi tittade på hennes tass så var hon så duktig uppe på britsen!! 
När vi skulle ge henne smärtstillande spruta så sa "vettis" att jag skulle hålla henne hårt i nacken och inte sitta framför hennes ansikte som jag först gjorde för sprutan gör tydligen ont och hundar kan bitas då. Tror ni Tindra ens blinkade? Hon satt blixtstilla
Och efteråt så viftar hon på svansen och slickar mig i hela ansiktet. Lilla gumman....
Så jag hämtade henne kl två förut då hon vaknat till liv igen efter narkosen. 
Och hon gnydde som jag aldrig hört innan så glad blev hon... 
Och hon visade gärna upp sin tass med rosa bandage och röda hjärtan på för mig samtidigt som hon slickar på mig och lyfter tassen upp på mina knän. =)
Tratten höll jag i handen på väg hem. Den åker på då jag inte kan kolla henne hela tiden. För hon vill gärna nosa på bandaget. Men hundar blir så deprimerade i sådan där tratt (se bara sophies lilla hund så jag undviker den helst...

Nu ska jag tina köttfärs åt det lilla, lite bortskämd blir hon idag allt ..

Inga kommentarer: