Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Man tager vad man haver

Jag klippte av ett par gamla Replay jeans idag som ändå var trasiga på båda knän, och ändå förstora och så har jag målat i dom när vi målade lägenheten. Så det var ingen förlust precis. Jag är i behov av shorts när det är så här varmt. =) Som vi inte ska klaga på.. På fötterna har jag på mig flera år gamla flip flops från Bianco. 
Tindra leker i Vasaparken innan besök hos veterinären.
Härmen slipper hon det dumma bandaget. Dom rakade hennes tass och tvättade såren. Det är skavsår av bandaget hon fått på benet. Som liggsår eller som skoskav som vi människor får. 
Så nu ska hon ha salva och huvudtratt istället...
Sköterskan som rakade tassen på henne sa att Tindra var den duktigaste hunden hon haft att göra med på "skötbordet" =). Hon kalla Tindra "Vacker".
-Ja nu var du allt duktig Vacker.
-Hej då Vacker.
Då blir man stolt.
Hon berömde mig som matte som har uppfostrat en så duktig hund i bara 9 månaders åldern.
-Husse också =)
Nu ska han strax komma hem så ska vi ut till havet igen.

Ciao!

Inga kommentarer: