Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

I want


-Jag vill ha en lång kavaj!

Sitter på balkongen nu och dricker kaffe. 
Klas är på möte i Malmö och Tindra har fått konstiga sår runt benet där bandaget suttit så jag och hon väntar här hemma på att få gå till veterinären kl. 11:45. Hoppas hoppas det inte är någon allvarlig infektion nu... 
Så jag sitter och surfar runt på nätet.. behöver tips på bra sidor att besöka, någon som kan tipsa om någon rolig sida?


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi får en lång kavaj på gina snart med fint foder i så att man kan rulla upp, och den kostar typ 298:-

Bra va?

Puss m

Moda Pazzo sa...

ÅÅåå säg till när den anländer butikerna!!!!