Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Som en solnedgång

Dålig bild jag vet men våra lampor har kolat allihop i hallen. Så störande. I lilla "hallen" får jag lite ljus från toaletten i alla fall.
I köket var det definitivt bättre ljus. 
Nu skall jag komma till the point.  
Jag är ingen fan av färgen orange över huvudtaget (tycker nästan den färgen är gräslig i vissa sammanhang) men jag behöver få färg på mig och jag e ju så tänd på orange och rosa ihop just nu. Minns ni att jag bloggade om Mendez klänning? 
Ser ni att örhängena jag har är rosa? ;-) Mina naglar skall jag sätta mig nu och måla rosa också.
Hade tänkt att detta kunde vara en outfit i morgon kväll då jag ska ut på en after work på Hamngatan med tjejerna. Men med utsläppt och lite svalligt hår givetvis och en nice makeup
;-) 
Känns kul att inte bära svart eller vitt som vanligt.


By malene Birger linne
Acne chinos
Nine West skor

Inga kommentarer: