Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Söt klänning

Sophie säljer denna söta H&M klänning genom sin blogg. Och jag har frågat henne vad hon tycker utropspriset skall vara, för hon skriver bara till högst budande och ingen har budat. Knappt några kommentarer. Hon kan ju fått på sin mail dock....
Det är en 36:a i alla fall så buda om ni är intresserade. Jag tycker den är skit söt! Jag är absolut intresserad om den inte kommer upp i för mycket pengar. Det är ju trots allt bara en H&M. Även om den nu varit poppis.
Eller är det onödigt att köpa en sommarklänning när vädret är kallt och ruggigt och jag är en fattig student?
A det är väl de....

Inga kommentarer: