Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

"Ingen tar nyttiga beslut i ett stökigt hem."





Jag är ledig idag sen jobbar jag.. Tisdag. Onsdag. Torsdag. Fredag. Lördag. Söndag.
*Normalt? 
Nä normalt är att jobba 5 dagar i rad och då räknas inte lördag och söndag in.
*Kul? 
Nja.. det sägs att värmen kommer nu så jag hoppar ju inte av glädje. Jag får hoppa det glädje hoppet när lönen kommer.

Jag drar mig för att börja städa här hemma. .. Jag kom precis hem från att ha ätit lunch med Klas och så sätter jag på tv:n och där har Oprah besök av någon expert som lär oss och pratar om att sluta ta in nya saker i hemmet som är onödigt, håll hemmet i ordning och reda för att ha ett välmående inre. 
"Stökigt hem, stökigt inre , ingen vill laga mat i ett stökigt kök , köper hemmat eller äter ute och du går upp i vikt." 
Han städar ett hus åt en familj som har ett hem i en stor röra och är överviktiga.
"Ingen kan ta nyttiga beslut i ett stökigt hem", säger han.

Han har skrivit en bok som heter:

Får allt detta bråte min rumpa att se stor ut?

Vi byter kanal. Yes, Dr Phil!


Whyred linne
Hunky Dory shorts
Converse





Inga kommentarer: