Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Inte Dagens


Hade panik i morse och provade säkert 7 olika outfits på 3 minuter. 
(Kolla sängen i bakgrunden)
Hann fota denna outfit för jag gillar den men den passa sig inte till jobbet. 
Och det blev inte de jag bar på jobbet heller, det blev helt annat och det hann jag inte fota. Jag cyklade tre minuter i tio hemifrån och hann fram innan Mia drog upp grinden och vi öppnar. =) 

Haft en underbar kväll på Amundön efter jobbet med min lilla familj. 
Och nu har jag ätit för mycket godis så jag mår illa....

Har bytt bort mina jobbtider i helgen så jag ska äntligen få sol på mina bleka ben, eftersom det lovas dunderväder.
Sen är det sommarlov en vecka! Wehoo!

Nu är det nassa sängen, sussa kudden som Klas alltid säger.

;-) Sov gott!

Inga kommentarer: