Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Jag vill sätta mig på ett flyg nu

Jag vill ha värme, sol, bruna ben, sitta bakom Klas på en vespa och pussa på hans varma axlar, jag vill ligga på en solstol och läsa en bok, jag vill äta medelhavsmat, jag vill snorkla, jag vill se solnedgången, jag vill äta grillad majskolv, jag vill flyta på en luftmadrass, jag vill bära tunna kläder och känna mig lite bränd på näsan, jag vill lägga mig på den lilla träsängen på det enkla hotellrummet trött, sandig och fullt med salt i håret och hångla med Klas, jag vill sitta vid vattenbrynet och njuta.
Jag vill resa med dig Klas.

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅ MIN LILLA MAX....JAG FICK GÅSHUD NÄR JAG LÄSTE DET, PRECIS VARJE TING I TEXTEN ÄR SÅ UNDERBART, SÅ MYSIGT! JAG LÄNGTAR TILLBAKA ÄNNU MER NU, TURKOST VATTEN SOM ÄR SÅ SALT SÅ ATT MAN BLIR HELT SALTIG EFTER MAN HAR BADAT.HOPPAS ATT DU OCH KLAS ÅKER MED OSS NÄSTA ÅR.

love din mir