Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

En dag på Marstrand

Igår åkte vi till Marstrand i det fina vädret, åt räkmacka, kastade easy glider, pussades och var lyckliga.
På väg till Marstrand slank vi in på Göteborgs kex fabriken och köpte massvis med kakor. Bland annat Ballerina som jag älskar!









Våran voffsa kan hoppa högt alltså!!

Vi hängde den i ett träd, högre upp än Klas längd..han är 1.85. Så tänk er... She is a jumper! =)
Nämen ser man på.. här står ni och sjunger i tighta byxor.
Lycklig som en mört! ( Tindra simmar i bakgrunden)

Hon tror inte vi ser ölen bakom henne men de gör vi. Tindra man dricker inte Norrlands guld på Marstrand vet du väl?

Inga kommentarer: