Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Blä för denna tentan

Haft tenta nu på morgonen i Kvalité. (blääääää)
Eftersom jag varit bortrest hela helgen och inte alls känt för att plugga så får jag väl skylla mig själv då..att jag känner nu att den gick sådär. Jag är så jäkla självkritisk också och analyserande.
Jag vill bara kunna släppa det efter jag gjort tentan men det gör jag inte. Efter trikåtentan t.e.x var jag gråt och spyfärdig efteråt. Och den fick jag VG på och trodde inte jag klarat den liksom..
Jag svara i alla fall idag på alla frågor (mycket ordbajs) och kommer bli ööööööverlycklig om jag blir godkänd och slipper tänka på omtenta. (som jag inte behövt en enda gång hittills att göra i något ämne)
Hoppas hoppas hoooooppaaaaaaas!!! Håll tummarna för mig är ni snälla.

Inga kommentarer: