Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Mä?

Kollar på One three hill som visas just nu och jag fattar ingenting! 
Har jag missat så mycket? Nathans unge är typ 4 år, och han sitter i rullstol. Lucas är författare och Brooke känd designer. Peyton är iofs olycklig. Det är väl det enda som jag känner igen. Kan någon tala om för mig vad som hänt?
Ska kolla om jag hittar avsnitt på nätet och kolla...

P.s jag är så onyttig när jag är ledig för jag orkar aldrig ställa mig och göra vettig mat..Åt precis pytt i panna med ägg. Luktar stekos i hela lägenheten nu också.. suck-
Och åt upp en chokladkaka från igår. Är ni likadana? Eller är ni duktigare än mig?

Inga kommentarer: