Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Hur har din dag varit?


Mitt i Vasaparken ligger en barnoverall?

Jo... MIn dag har varit så här än så länge:
Tvättat sex maskiner, sprungit upp och ner och kånkat på tvätt. 
Städat min OCH Klas garderob. (i hans var det kaos) Gått ut med Tindra på sex låååååånga promenader. Inklusive  frisbee -(hur stavas de egentligen?) kastning. Pinne-kastning. Leka följa john. Jaga hennes pinne hon har i munnen. Klättra i berg. 
Hon vägrar ju bajsa. Jag blir galen. Hon har lurat mig flera ggr genom att nosa i marken som en tok och gå i cirklar. Men då tar hon en pinne i munnen och vill leka istället för bajsa. -Lurad! 
Kollat på Oprah om sjuka människor. En tjej kände på sig att det var något skumt i hennes lägenheten så hon installerade en kamera. Och när hon sen tittar ser hon en man smyga omkring, lukta på hennes trosor, ta på sig hennes kläder och onanera!!! 
Ja dör. 
jag har försökt ta hem massa avsnitt av One three hill men misslyckas. Fattar inte vad jag gör fel. Klas får ju alltid hem rätt med en gång.
Sen så har jag sneeeglat på en sån där magmaskin vi har. 
En sån med hjul på. (skit jobbig) Men bara sneglat.

Inga kommentarer: