Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

En senare dagens


Efter vår underbara promenad på Amundön så körde jag en storstädning här hemma. Fan det kommer fram så mycket damm när solen skiner in.. Fick ju panik...
"Myste" oss sedan ner i sängen en stund sen var det dags ut igen. 
Vi åkte till Klas jobb och fyllde bilen med Mentor skor. (han ska till sthlm) 
Sen till IKEA och lämnade tillbaks en vit persienn (den var för kort för våra breda fönster). Jag skulle haft persiennen i sovrummet i så fall. Å just de! Ska visa ett linneskåp sen vi fått av Klas mamma! Så fint.
Vad tycks om min nya Miu Miu kopia från Saddler? Me likey i alla fall.
Förbjudet med glajjer inombords men ville bara visa hela outfiten.

Dundop jeans
Replay tröja
Klas mormor har stickat halsduken! =)


Inga kommentarer: