Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Easterhelgen

Torsdag (tidig) morgon möter jag och Tindra upp Maria och hennes hund Phillipe i slottskogen. (inga vårkänslor precis)
Så roligt kort! Phillipe e så liten och så har vi min hund. Hon påminner om vargen i rödluvan här hahahaha
Påskafton kommer Pia och hennes kille Jon på besök. Väldigt nice. Im happy for you Pia!
Påskdagen är vi bjudna på påskmiddag hos Klas mamma med mormor. Detta söta påskägget fick jag. =) (mössan e för gullig) Och munnen såg så inbjudande ut att jag var tvungen att pussa den. =)
Och i det låg två halsband! Här ser ni det svarta sen fick jag ett likadant i vitt. Så fina!! 
Klas fick Gant kalsonger i sitt ägg. ;-)
Inga vårkänslor denna dagen heller. Det snöar som aldrig förr i Göteborg. Mysigt är det men vi vill ju ha sol, vitsippor och vårkänslor nu snart.

Inga kommentarer: