Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Saknar henne men vet att hon har de bra

Så här vitt och vackert var det när vi åkte till Mölnlycke igår för att lämna Tindra. 
Här träffar hon kompisarna och det är inte lätt att ta kort kan jag säga. Men en liten glimt hoppas jag ni får.
Dom blir helt galna när dom träffas. =)
Det är fyra svarta hundar som springer runt så det är inte lätt att se vem som är vem. Även om det är olika raser på dom faktiskt.

Detta är i alla fall Tindras dagis! Här har hon kämpegöj med andra hundar.
Och där sov hon i natt och ska sova över denna natt också. Klas är nämligen i Köpenhamn med jobbet (möte men dom festar nog just nu kan jag tro..) och kommer hem i morgon kväll. Jag har heldagar i skolan så därför måste Tindra övernatta.. 

Inga kommentarer: