Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Ful-dag

Varför är allt dåligt på samma dag?
Håret (nytvättat och platt som jag hatar) , kläderna , sminket (mascaran e gammal) , aaaaallt. Idag har jag en riktig ful-dag.
Bajs.
Däremot är det super skönt att massa i skolan är öööver!! Arbete, presentationer, tentor. Över för ett tag. Andas ut Phuuu!Så sköööööönt.
Sen är det ju bara resultaten man väntar på då.. Segt om jag fått Underkänt i någon tenta.
Men det får jag INTE hoppas.
Nä jag vill sola, bli brun. Jag vill träna bli fit. Jag vill ha en ny garderob.
Jag vill ha nytt smink. Jag vill ha nya hudprodukter. På tal om det nästa vecka ska my friend som säljer Mary Kay ha party för oss tjejer. Blir väl att jag (påverkad som jag är) köper där..
Ska ge er ett dagens foto sen så får ni se hur min ful-dag ser ut.
Har inte ni också ful-dagar ibland??

Inga kommentarer: