Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

EgogirlMaxxan











Min frisör frågade om jag tänkt fixa min utväxt. Men det är inte nått jag tänkt på.. borde jag det?
 Min egna hårfärg är nämligen "kallare" (själv skulle jag säga mer rått-färgat haha) än det andra håret som är slingat och blekt av solen. 
Men jag är inne på att låta mitt egna växa ut helt. Får ta dom 80 åren då om det så ska ta så lång tid men jag vill ha min egna färg.
Jag kör en kär repris idag. Indiska linnet jag precis köpt i ny färg och min älsklingstunika från Hunky Dory. En ny färg skulle jag vilja önska mig i denna tunika.
Idag började vi sy upp krage ärm till en skjorta (övning än så länge). Och jag måste säga. Jag är värdelös på att sy. Då tycker jag själv att jag är bättre med en pensel i handen eller penna. 
Jag ska nu ner och lämna tillbaks ett Satin underlakan jag köpte på Hemtex i Borås men för att sen köpa om det. 
Jag såg på kungsgatan att den Hemtex butiken hade 60% rabatt på just dom underlakanen... Man får ju inte vara dum. Går jag ju ner och köper mig två stycken istället =)

Hur mår ni idag? Jag mår fantastiskt bra. 
Ångesten över företagsekonomin är bortsopad. 
(Fick förresten VG i betyg på arbetet jag och min grupp skrivit i just ekonomi)

Det är sol ute och jag hoppas alla får en chans att njuta av den.

Inga kommentarer: