Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Å de gick bra!

Å så skööönt när det är över! Vi gjorde vår muntliga presentation jätte bra tycker jag och vi fick höra efter att det gick bra med så.. så skönt! Jag blev helt plötsligt cool lugn innan vi skulle börja och jag skulle inleda presentationen. (skönt att börja faktiskt) 
Här får ni se inspirationscollage vi gjort till en kollektion där vi samarbetar med våra gästdesigners från  Odd Molly. (allt är givetvis påhittat)

Mest inspiration fick vi från babuschkan. =)

Jag kan ju berätta lite kort vad vårt arbete handlade om.
Vi omstrukturerade ett bädd och bad märke vid namn Bulmerry Bed and Bath fashion. Vi begravde det konceptet och det namnet och skapade något nytt på marknaden. Vi döpte det till Lisa House. 
(Lisa Lucidor är ägare av RedBack som företaget heter och hon har profilkläder, jeans och chinos, trikå, stickat och bädd och bad då som vi antog oss. Och House står för hemprodukterna vi erbjuder)
Lisa House skulle då arbeta med gästdesigners 4ggr per år samt ha ett bassortiment. Bla bla bla.. ni fattar la nada nu.
I alla fall så fick vi väldigt mycket beröm för vårt arbete och betyget får vi om några veckor. Spännande!  
Och gud vad kul det varit!

1 kommentar:

Anonym sa...

hi from greece
lefobserver.blogspot.com