Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Jag tar en dagens tack


Ellos skinnjacka
Second hand päls
Present av Pia är handskarna (får alltid kommentaren om dom när jag bär dom)
Acne Tub jeans (en kund som fråga idag när jag jobba vad de var för jeans, tyvärr kunde jag ju inte säga att dom fanns att köpa där..)
På fötterna bär jag vita Converse.

Som sagt så jobbade jag idag. Ska jobba mycket nu på påsklovet (ja men visst jag har lov och sånt nu!) och jag behöver verkligen dom pengarna. Fan va fattig man e som student. Hemskt är det faktiskt ibland. Denna månaden har nog tagit priset.
I kväll är det final i melodi festivalen! Vem tror ni vinner? Jag tror Perelli. Men det är många bra faktiskt. Sjögren e vass alltså.........
Hahahhaah NEJ!!! Han får verkligen inte vinna! Konstigt nog så minns jag hur låten går och jag har bara hört den en gång! Farligt.. 
BWO e bra. Tvillingarna Långedrag eller va dom heter haha är bra med. 
(Långedrag ligger i Göteborg) 
Dom låter som Scissor Sisters. (va tvungen och kolla upp vad dom heter, Rongedal! Lång ifrån haha)
Sen har väl kanske hon Sanna chans och vinna med kanske... Jag gillar inte henne, vet inte varför. Hmm,, vilka är de mer nu igen? Sibel inte heller in favorit. Va heter hon.. ja Linda Bengtzin (eller hur de stavas) sjunger inte min smak av musik. 
Hon blev fin i kort hår dock.
Nordman dom har jag alltid gillat. Men dom ska inte vinna. 
Amy Diamond ung och käck. A.. ung och käck. Precis.

Nu ska jag ringa min sambo och fråga var han håller hus.
Ciao!

Inga kommentarer: