Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Åååå boshi boooooo

När andra hundar kommer och Tindra är lös behöver inte vi alltid koppla henne. Vi säger till henne att sätta sig bredvid oss så stannar hon där utan att springa fram till hundarna. Men ibland kopplar man henne ändå (speciellt hemma i stan) för det finns hundägare (och inte hundägare) som avskyr andra hundägare som har sina hundar lösa. (Hörde av en annan matte på stan som berätta att hundägare till små hundar kan sparka andras stora hundar som är lösa.. om det är sant däremot vet jag inte) 
När vi såg denna killen komma med en hund så funderade jag på att koppla en sekund. Men så kom han närmare och så var det detta lilla knytet han rastade. Herregud vad jag ååade mig. -Ååå -Ååå-Åååå -ÅÅÅ.... Jag var tvungen att fråga om jag fick ta kort. Och det fick jag. =)
Tindra var faktiskt inte så intresserad av valpen.
Här ser man ordentligt hur liten han var! =) Så liten var inte ens Tindra när vi fick henne vid 10 v. Gud så söt han vaaa. Han var blandras mellan Labrador och..å jag minns inte nu. Men det var någon jakthundras. Han skulle använda honom till jakt när han blev större. Tindra är också jakthund. Hon jagar ju mig ibland. =)

Inga kommentarer: