Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Muntlig presentation

Ååå..... går omkring i lägenheten och pratar högt för mig själv och övar på en muntlig presentation till i morgon.. Å jag tycker det är så jobbigt att prata inför en stor folkmassa. Varför gör jag de liksom? Fan.. 
Jag och min grupp ska i alla fall presentera ett arbete (jag börjar prata!) vi skrivit i företagsekonomi. Och så ska vi opponera en annans grupp skrivna arbete. 
Suck. Min mage är helt konstig nuuu bara för de!! Inte ens hungrig! (wuä) Blev så stressigt allting. Vi har bara övat på presentation idag lite snabbt och vi ska hålla den i morgon bitti.. Men det går väl bra antar jag. ...... HOPPAS!
Nä måste fortsätta och öva här nu..

"Hej, då var det vår..."


Inga kommentarer: