Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Lugg?










Jag fastnade inte på fotot förut så det blir inget ful-dag foto. Men så kom jag helt plötsligt på... för jag är så trött på mitt utseende just nu. Om jag skulle klippa lugg?
Jag har haft det innan men har tyvärr inga foton så ni får se. Jag skulle gärna vilja ha råd här... Klipper du lugg är det en livstid innan den växer ut igen. Men jag gillar när luggen blir lite längre och ger fall på sidorna. Som när Elin Klings börjar bli lång såå snyggt.
Här får ni se en massa snygga tjejer i lugg. Jag har alltid tyckt lugg är så snyggt om man passar i det. Så a.. jag ska faktiskt börja fundera på det här faktiskt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Maxxan, klipp lugg!!!! Du är skitsnygg i det, en av få som jag verkligen verkligen tycker passar i det! Själv skulle jag inte tveka en sekund om jag hade rakt hår :)
//Lindsey

Moda Pazzo sa...

Tack va söt du..
A men jag ska fundera på detta hårt.. Klas tyckte faktiskt det kunde vara kul också ;-) Det är ju en fördel.. Haha jag vet nämligen en tjej som klippte av sig håret och hennes sambo sa rakt ut att det var skitful. Jävla taskigt.
Skulle Klas aldrig säga dock.
Men.. hmm aa... kanske snart då.