Följ mig i min vardag som lever med min sambo Klas och vår älskade voffsa Tindra som jag fick i julklapp av Klas! Jag skriver om allt från mode till helt meningslösa saker :-) Välkommen!

Bixtrar och dunder magiska under

Igår kväll preeecis när vi kommit hem från en liten walk med Tindra börjar det blixtra och åska jätte mycket. Det lät som hela himlen öppna sig och det rann en flod utanför fönstret. Tindra var inte alls rädd som man skulle kunna tro, för en gång när Klas var ute med henne och det åska bara sprang hon iväg livrädd.. Jag tyckte det var jätte mysigt att ligga i sängen och lyssna... =)
Det regnade ju hela dagen så vi åkte på en shoppingtur. Kollade på soffa på IKEA men inget köp. Spegel jag skulle köpa var slut.. Typiskt. Sen åkte vi till Freeport och shoppa oss var sitt plagg på Acne. Klas köpte en jätte fin skjorta och jag en t-shirt som Klas faktiskt hitta åt mig. 


Jag älskar vara hemma hos andra för man får sådan inspiration. Jag såg att Jennys föräldrar använde en sådan här tygpåse till att lägga alla sina plastpåsar man får över efter man handlat etc.. Så jag härmade och tog ut min toapapperspåse jag köpte i sthlm från toaletten och hängde den i köket istället. =) Ser rätt roligt ut på detta fotot. 
Handlade lite grann på Fabriksbutiken också. Ittala värmeljushållare.
Randiga Ittala muggar och en skål.

Inga kommentarer: